Ja det trengs helt klart jaPercy wrote:Gratulerer, dere trenger sånne biler der du bor elcamino
![]()
Elcamino
Ja, si det! Er jo "egentlig" ikke noe treff på Strømmen på onsdagen som kommer, for det begynner vel egentlig i mai.elcamino wrote:Hvordan blir det der i påsken aTommyV8 wrote:Du får komme deg på night crusing, Strømmen, elcaminoelcamino wrote:Blir nok ikke bare en tur til sommern
MEN DET ER JO SÅ FINT VÆR! 12 grader i skrivende stund
Jeg kommer hvertfal
- 1995 Chevrolet S10 Pick-up
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
- 1950 Chevrolet Styleline Delux
Samma faan, bare det er lavt!
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
- 1950 Chevrolet Styleline Delux
Samma faan, bare det er lavt!

2 Mai da kommer jeg.Har tatt ferie hele uka,slik at jeg får med meg night cruise på strømmenTommyV8 wrote:Ja, si det! Er jo "egentlig" ikke noe treff på Strømmen på onsdagen som kommer, for det begynner vel egentlig i mai.elcamino wrote:Hvordan blir det der i påsken aTommyV8 wrote:Du får komme deg på night crusing, Strømmen, elcaminoelcamino wrote:Blir nok ikke bare en tur til sommern
MEN DET ER JO SÅ FINT VÆR! 12 grader i skrivende stund![]()
![]()
Jeg kommer hvertfal
det blir nok bra hvis det er det været som er nå...elcamino wrote:2 Mai da kommer jeg.Har tatt ferie hele uka,slik at jeg får med meg night cruise på strømmenTommyV8 wrote:Ja, si det! Er jo "egentlig" ikke noe treff på Strømmen på onsdagen som kommer, for det begynner vel egentlig i mai.elcamino wrote:Hvordan blir det der i påsken aTommyV8 wrote:Du får komme deg på night crusing, Strømmen, elcaminoelcamino wrote:Blir nok ikke bare en tur til sommern
![]()
Jeg kommer hvertfal
snakkes vel da
Anders wrote:det blir nok bra hvis det er det været som er nå...elcamino wrote:2 Mai da kommer jeg.Har tatt ferie hele uka,slik at jeg får med meg night cruise på strømmenTommyV8 wrote:Ja, si det! Er jo "egentlig" ikke noe treff på Strømmen på onsdagen som kommer, for det begynner vel egentlig i mai.elcamino wrote:Hvordan blir det der i påsken aTommyV8 wrote:Du får komme deg på night crusing, Strømmen, elcaminoelcamino wrote:Blir nok ikke bare en tur til sommern
![]()
Jeg kommer hvertfal
snakkes vel da![]()
Frantzen Racing