Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Jeg skulle bestille deler til denne viewtopic.php?f=37&t=4850
Fant ut at det manglet en bokstav i ch nr i vognkortet!
Så jeg kjørte en tur på BT i Oslo i dag først er det lang kø! 15 foran
Når jeg kom til skranken måtte dem ha del 2 av vognkortet også
Jeg hentet del 2 tenkte .......nå er det fort gjort
Gubben på BT sa bilen må inn....... port 2. Jeg kjørte inn ch nr sitter i ruta og på fjærbeinet
han fikk se at det satt riktig på bilen Vent litt her sa han!
Plutselig var det flere BT folk som hang rundt bilen dem begynte
med dekk dimisjon foran bak Så ble også dem borte.
Så kommer gubben igjen denne kan ikke jeg godkjene
Hva er dette for noe tull spurte jeg
Den må vises i Drammen sa gubben
Så det ble to turer til BT, det hjalp ikke noe
Jeg har best time i Drammen, håper det går bedere
Fant ut at det manglet en bokstav i ch nr i vognkortet!
Så jeg kjørte en tur på BT i Oslo i dag først er det lang kø! 15 foran
Når jeg kom til skranken måtte dem ha del 2 av vognkortet også
Jeg hentet del 2 tenkte .......nå er det fort gjort
Gubben på BT sa bilen må inn....... port 2. Jeg kjørte inn ch nr sitter i ruta og på fjærbeinet
han fikk se at det satt riktig på bilen Vent litt her sa han!
Plutselig var det flere BT folk som hang rundt bilen dem begynte
med dekk dimisjon foran bak Så ble også dem borte.
Så kommer gubben igjen denne kan ikke jeg godkjene
Hva er dette for noe tull spurte jeg
Den må vises i Drammen sa gubben
Så det ble to turer til BT, det hjalp ikke noe
Jeg har best time i Drammen, håper det går bedere
Frantzen Racing
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Og da er det vel med disse hjula den ble vist med...
Og den skulle vel egentlig ikke til noe "godkjenning" i det hele tatt?
Heldig der må jeg si!
- 1995 Chevrolet S10 Pick-up
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Ja den har små hjul på nå
Nei, skulle bare rette på ch nr
Nei, skulle bare rette på ch nr
Frantzen Racing
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det tungvint
Lazy rides brumunddal
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Hæ...... Du kødder?!
Er dem så idioter?
AT DET GÅR ANN
Er dem så idioter?
AT DET GÅR ANN
"It takes a real man to drive a pink car"
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Da ble det en tur til Drammen Jeg var veldig skeptisk, i Oslo hang dem jo på Dodgen.
Jeg fikk prate med en hyggelig mann det var ikke noe problem ! Dette er en
feil BT har gjort. Det ble jo en hel dag tilsammen med bare tull
Det ble venting i Drammen også, men fikk kjempebra service
Alle BT skulle vel være like
Jeg fikk prate med en hyggelig mann det var ikke noe problem ! Dette er en
feil BT har gjort. Det ble jo en hel dag tilsammen med bare tull
Det ble venting i Drammen også, men fikk kjempebra service
Alle BT skulle vel være like
Frantzen Racing
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
biltilsynet er varierende og noen med helt manglene erfaring, di skal bare gjøre allt vanskelig.
men bra at du ble tatt godt imot på drammen
men bra at du ble tatt godt imot på drammen
FUCK low profile BLING BLING rims!
Chevy El Camino 1977, Dragster
Chevy Chevelle Malibu 1977, Avskiltet
Ford 1930 Fordor (Briggs karosseri), Softrod
Ford 1929 Pickup (Briggs karosseri), Gammling
Jeep Wrangler 1998, Bruksbil
Chevy El Camino 1977, Dragster
Chevy Chevelle Malibu 1977, Avskiltet
Ford 1930 Fordor (Briggs karosseri), Softrod
Ford 1929 Pickup (Briggs karosseri), Gammling
Jeep Wrangler 1998, Bruksbil
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Gleder meg til jeg skal vise bastarden min på risløkka haha !
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Jeg og frode har jo vist bilene våre og jeg kunde gjerne ha panserfly men for Frode var det strengt forbudt!
Jeg fikk ikke ha nærlys og parklys sammen men Frode måtte ha det.......
Jeg fikk skrive in chassinr selv uten problem imens Frode fikk kjeft for og ha gjort det samme..........
Best av alt er jo at veteran skal godkjenns som orginal biler men du må plocke av orginal chrome på panseret, bygge om lys og kabelstamme så du får blinklys pga sikkerhet!
men sikkethetsbelter er ikke nødvendig...............
Jeg fikk ikke ha nærlys og parklys sammen men Frode måtte ha det.......
Jeg fikk skrive in chassinr selv uten problem imens Frode fikk kjeft for og ha gjort det samme..........
Best av alt er jo at veteran skal godkjenns som orginal biler men du må plocke av orginal chrome på panseret, bygge om lys og kabelstamme så du får blinklys pga sikkerhet!
men sikkethetsbelter er ikke nødvendig...............
Niklas Åkerlund
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Er de registrert på måten så man "må" holde de i original stand?nikkke wrote:...Best av alt er jo at veteran skal godkjenns som orginal biler...
- 1995 Chevrolet S10 Pick-up
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
Ikke som verneverdige men som vanlig veteran, men skal forsatt fremvises orginal..........
Niklas Åkerlund
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
BT igjen Det er helt utrolig hva som skjer
Jeg var på tur for en kamerat, skulle rege om en Thaoe lastebil til fem seter.
Seter og belter bak gikk igjennom
Det utrolige er at org beltene foran var ikke bra nok til 5 seter
Jeg spurte hvis vi lar den være 2 seter lastebil, må den ha nye belter foran da også ? Nei da er dem godkjente.
HEIA NORGE
Jeg var på tur for en kamerat, skulle rege om en Thaoe lastebil til fem seter.
Seter og belter bak gikk igjennom
Det utrolige er at org beltene foran var ikke bra nok til 5 seter
Jeg spurte hvis vi lar den være 2 seter lastebil, må den ha nye belter foran da også ? Nei da er dem godkjente.
HEIA NORGE
Frantzen Racing
Re: Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
En bekjent ble stoppet i teknisk og fikk mangel på kappede bakfjærer og må inn til visning....
Det morsomme er at han har orginale bladfjærer!!!!!!!!!!
Det morsomme er at han har orginale bladfjærer!!!!!!!!!!
Niklas Åkerlund
- willywiner
- Posts: 4382
- Joined: 08 Mar 2007, 13:33
- Location: Charlottenberg
Biltilsynet er ikke vanskelige ..............
om du har passasjerer i baksetet og krocker må selene foran tåle höyere belastning i tilfelle selene bak ikke holder. Har man bare 2seter har man også en vegg som tar i mot for evt dårlig sikret last. HehePercy wrote:BT igjen Det er helt utrolig hva som skjer
Jeg var på tur for en kamerat, skulle rege om en Thaoe lastebil til fem seter.
Seter og belter bak gikk igjennom
Det utrolige er at org beltene foran var ikke bra nok til 5 seter
Jeg spurte hvis vi lar den være 2 seter lastebil, må den ha nye belter foran da også ? Nei da er dem godkjente.
HEIA NORGE
™©WILLYWINER©™
HOBO CRUISERS
HOBO CRUISERS