1966 Chevrolet Chevelle Super Sport 396
G 35
Kommer den under tak i vinter da
Re: G 35
Er det sånn du skal ha motorrommet ditt til sommeren G-35
"It takes a real man to drive a pink car"
Re: G 35
Ja det hadde vært noe,time will showskumtykken wrote:Er det sånn du skal ha motorrommet ditt til sommeren G-35
Det er en 10 bolt nå.1942 wrote:det er vel 12 bolta axel på denne ? da det er en org 396 bil
- 1995 Chevrolet S10 Pick-up
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
Det er org med boksa armer Det er så lenge siden jeg var under derDommeren wrote:Vet ikke om det er som GTO ,men der er det bare caben som har bokset ramme.terjekl wrote:Er det bokset ramme på 66'n?
Jeg mener at det ikke er boksa ramme på den orginalt. Det er noe stivninger foran v/traversen
Terje kan vel alt om disse bilene
Frantzen Racing
Nei, det er den ikke
- 1995 Chevrolet S10 Pick-up
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
- 1956 Chevrolet One Fifty 2 door sedan
- 1955 Chevrolet "The Toilet"
Samma faan, bare det er lavt!
De eneste coupe modellene som kom med bokset ramme (cabramme) som standard originalt var 1965 Chevellle med 396 Big Block. Optionkode Z-16. 201 produsert. Hver enkelt slik original Z-16 er verdt en formue i dagJeg mener at det ikke er boksa ramme på den orginalt.
I 1966 og 1967 kunne du få cabramme som option på coupe utgaver av alle GM A-body (Chevelle, GTO, 442, GS 400 osv) Cabramme ble anbefalt på biler som originalt ble levert med Big Block motor. Cabrammene ble benevnt som Pontiac rammer... Jeg vet ikke om det var fordi de ble produsert på et sted som het Pontiac, eller om det rett og slett var Pontiac divisjonen som var ansvarlig for alle cabrammer.
(Den ene 67 modellen min har cabramme levert som original option)