Lite med biler og sykkler på eBay

Snakk om alt som har med amerikanske biler å gjøre og annet realitert.

Moderators: TommyV8, Percy

Post Reply
User avatar
Airflow
Posts: 527
Joined: 30 Aug 2008, 13:09
Location: Rissa, Sør Trøndelag

Lite med biler og sykkler på eBay

Post by Airflow »

Hvis en søker på eBay nå så får en nesten ikke opp biler og syker. Totalt ca 1200 biler nå og nesten ingen mcer. De har begynt med noe nytt slik at en kun får opp ting en kan importere til regionen/landet en bor i.
Svar jeg fikk.

"Thank you for contacting eBay regarding the amount of results you get in eBay motors.I understand that this can be concerning, I'm happy to explain the changes to your eBay viewing experience.

Recently, eBay changed the way items are shown to you and members in your country. We've implemented changes that only show you items which are available to be delivered into your country.

Also, if your item, or the type of item you listed, is subject to certain prohibitions or restrictions it will now show up. For example, some countries have legal, regulatory or import rules for certain items or types of items. If an item can't be imported into a region, it may be hidden in search results for buyers in that region. However, the item will still be visible and for sale to shoppers living in other countries or regions.

At this time, this new experience is not able to be reverted back to the previous view. We understand that for a select few members this may not be the preferred viewing method for eBay. However, for many of our members, this is a more enjoyable and intuitive way to experience eBay.

We value your point of view, responses like yours helps to shape how eBay will continue operating in the future. "


Dette er jo helt rævva!
36 Chrysler Airflow C9
48 Chevy Coupe
60 Chevy 10 Apache
60 Oldsmobile NinetyEight Celebrity Sedan
63 NSU Prinz IV (ooops...tyskerutgave av Chevy Corvair)
69 Chevy Caprice
78 Ford F150
08 Jeep Patriot
08 Buick Enclave
User avatar
bad luck
Posts: 876
Joined: 19 Apr 2012, 21:39
Location: sunde i sula komune,MØRE OG ROMSDAL

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by bad luck »

viss jeg går inn på alle årstall og alle merker,så får jeg opp 6779 stk,vet ikke om dette er lite eller mye,var ca 1500 70 talere,og 1900 60 talere....skal alltids finne noen der,men så er det mange selgere som ikke vil selge ut av Usa heller,det er vel kanskje derfor,vil vel ha litt biler igjen selv :lure:
Gløym det ,gå og legg deg
User avatar
skummet
Posts: 4068
Joined: 18 Jun 2007, 06:17
Location: Høybråten

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by skummet »

Airflow wrote:Hvis en søker på eBay nå så får en nesten ikke opp biler og syker. Totalt ca 1200 biler nå og nesten ingen mcer. De har begynt med noe nytt slik at en kun får opp ting en kan importere til regionen/landet en bor i.
Svar jeg fikk.

"Thank you for contacting eBay regarding the amount of results you get in eBay motors.I understand that this can be concerning, I'm happy to explain the changes to your eBay viewing experience.

Recently, eBay changed the way items are shown to you and members in your country. We've implemented changes that only show you items which are available to be delivered into your country.

Also, if your item, or the type of item you listed, is subject to certain prohibitions or restrictions it will now show up. For example, some countries have legal, regulatory or import rules for certain items or types of items. If an item can't be imported into a region, it may be hidden in search results for buyers in that region. However, the item will still be visible and for sale to shoppers living in other countries or regions.

At this time, this new experience is not able to be reverted back to the previous view. We understand that for a select few members this may not be the preferred viewing method for eBay. However, for many of our members, this is a more enjoyable and intuitive way to experience eBay.

We value your point of view, responses like yours helps to shape how eBay will continue operating in the future. "


Dette er jo helt rævva!
Jeg har opplevd akkurat det samme og det irriterte meg!
Hvis du ikke logger deg inn først så kommer det opp noe men det er skikkelig rævva gjort av Ebay!!
"It takes a real man to drive a pink car"
Image
User avatar
Grotle
Posts: 2065
Joined: 17 Jan 2013, 20:35
Location: Bergen
Contact:

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by Grotle »

Eg har slutta heilt å bruke/sjå på ebay.
meiner sida er blitt dritt etter forandringane
Ove-André Grotle
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
kustomchry
Posts: 1087
Joined: 15 Apr 2007, 19:10
Location: Alta
Contact:

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by kustomchry »

Selv om jeg aldri har kjøpt, eller kanskje aldri heller kommer til å kjøpe bil på ebay, så kunne man finne mye bra referansebilder blant bilene som var til salgs, så dette var ikke bra :(
Men heldigvis går det jo fortsatt å kjøpe deler derfra 8)
Tor Ivar
User avatar
Ratman
Posts: 963
Joined: 03 Jan 2009, 16:58
Location: ski

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by Ratman »

??? Hva mener dere med det :roll:

Jeg får opp alt jeg søker på hos ebay... Kan det være fordi jeg bruker google først??

F, eks : 57 chevy for sale. Et av alternativene er alltid ebay.. Når jeg klikker på linken, er alt tilgjengelig...
Spisskompetanse i "tagging" 2 sorte striper!
User avatar
bad luck
Posts: 876
Joined: 19 Apr 2012, 21:39
Location: sunde i sula komune,MØRE OG ROMSDAL

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by bad luck »

Må vel kanskje ha et brukernavn der evt....jeg har aldri hatt noe problem egentlig tror jeg...får opp en 6-7000 biler,og det er egentlig nok og lete gjennom :?
Gløym det ,gå og legg deg
Mr Juliebø
Posts: 334
Joined: 14 Feb 2007, 21:50
Location: Ørsta
Contact:

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by Mr Juliebø »

Bruker ikkje så mykje e-bay sjøl, men her er eit par innlegg eg kom over, kanskje det er til hjelp.


Hei, ser at det er folk som etterlyser hvordan man skal få frem biler til salgs på
Ebay.com i USA nå etter omleggingen:
Bruk søkefeltet øverst på startsiden, skriv in f.eks 69 GTO og velg kategori Ebay Motors. Trykk så på den blå søkeknappen. Du får opp en søkeboks som står på "best match" forandre til "price + shipping highest first". Du får nå opp din "location" "Norway" i blått. Forandre til USA og trykk "go". Velg så "cars and trucks" til venstre. Dette søket kan du så lagre...

Eller så kan du lagre en US addresse på din profil på Ebay og sette den som main shipping address og få opp sidene dine som vanlig, bare husk og bytte addresse tilbake til din norske når du kjøper noe, vi som bruker jetcarrier/magnum bruker stort sett addressen i USA og har ikke noe problemer med søkingen.
1932 Ford Tudor - 1955 Chevrolet Bel Air - 1960 Chevrolet Biscayne -
1966 Chevrolet Chevelle SS 396 - 1966 Pontiac Le Mans - 1973 Chevrolet K10 -
1975 Chevrolet Short Van - 1976 HD "Old School" Bobber - 1992 GMC Typhoon - 2006 Chrysler PT Cruiser


WWW.BRENTDEKK.COM
User avatar
skummet
Posts: 4068
Joined: 18 Jun 2007, 06:17
Location: Høybråten

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by skummet »

Det funket bra det Mr juliebø :hoppglad
Tusen takk :klaapp:
"It takes a real man to drive a pink car"
Image
Thrax351
Posts: 9
Joined: 09 Aug 2013, 23:17
Location: Stange

Re: Lite med biler og sykkler på eBay

Post by Thrax351 »

Takker for den der,Mr Juliebø :D
But one thing do I know,three men can keep a secret if two of them is dead ....
Post Reply