Merke bøger

Snakk om alt som har med amerikanske biler å gjøre og annet realitert.

Moderators: TommyV8, Percy

User avatar
Tom Rune
Posts: 1086
Joined: 20 Jan 2007, 20:02
Location: Kongsvinger
Contact:

Re: Merke bøger

Post by Tom Rune »

elcamino wrote:Har ikke folk blitt litt mere moderate a :?: hehe... Til og med tom rune har flere chevys jo ikke bare ford :thumbright:
Du er jo helt låst, :D syns mye er tøft/ fint jeg. Har vokst opp med en far som det bare var mopar å litt ford for, å jeg har ikke tenkt å bli som han he he...... Hot rod som gjelder for meg. Blir nok plutselig en FORD igjen...... :klaapp:
User avatar
Lowbird68
Posts: 122
Joined: 16 Aug 2008, 00:48
Location: Oslo

Re: Merke bøger

Post by Lowbird68 »

i 36 chevyen min blir det trolig en 74 Pontiac 350, kanskje med en dual-carb løsning for at det skal se tøffere ut... nu er jo Pontiac et GM-produkt da... men det er ikke SBC ihvertfall. Motoren har funka greit i Firebirden den kommer fra , så ingen grunn til å ikke bruke den
36 Chevy - 68 Firebird - 84 AMC Eagle
User avatar
terjekl
Posts: 540
Joined: 11 Nov 2006, 17:06
Location: Østlandet
Contact:

Re: Merke bøger

Post by terjekl »

sikkert litt off-topic, men jeg henger meg jo ofte opp i bagateller:
A Ford 3w coupe
Ford kom med 3w coupe i 1932 og hadde det til og med 1936... (A-Ford ble produsert til og med 1931)

on topic:
Jeg er generellt amcarinteressert og ikke opphengt i et merke, men at det skal være amerikansk er jeg litt låst på...
Jeg legger jo merke til merkehysteriet som enkelte er mer ivrige på enn andre. At enkelte kan låse seg i et merke når det finnes SÅ mye fint skjønner jeg lite av, men godlynnnet mobbing er jo alltid gøy :-)

Det viktigste er vel uansett å bruke det. Jeg kjører amcar hver dag, og har ikke annnet
User avatar
oldsrodder
Posts: 5659
Joined: 08 Oct 2006, 16:28
Location: Lørenfallet

Re: Merke bøger

Post by oldsrodder »

Jeg har aldri skjønt dette med å kalle en bil med 4 vindu for 3 vindus så ikke å vente at det går litt over styr for meg i blant :dooh:
Jeg gjør som jeg vil med min bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og det burde alle andre også gjøre!!!!!!!
Image
elcamino
Posts: 7246
Joined: 17 Aug 2006, 20:43
Location: Sin City

Re: Merke bøger

Post by elcamino »

Tom Rune wrote:
elcamino wrote:Har ikke folk blitt litt mere moderate a :?: hehe... Til og med tom rune har flere chevys jo ikke bare ford :thumbright:
Du er jo helt låst, :D syns mye er tøft/ fint jeg. Har vokst opp med en far som det bare var mopar å litt ford for, å jeg har ikke tenkt å bli som han he he...... Hot rod som gjelder for meg. Blir nok plutselig en FORD igjen...... :klaapp:
Hvis jeg er helt låst så kan du komme å ta en kikk.. Står mange forskjellige merker hos meg..
Hot rod er tøft det.men blir litt for ensporet i lengden.. Må ha annen amcar,hadde ikke klart meg med kun en rod.. Blir vel rod her å etterhvert med tid og stunder... Ellers så har jeg 4 dørs biler,stw,2 dørs biler med t-tak og med og uten stolpe.. cabber, pick up`r og 2 halvparter av noe skogs vrak som skal forestille rod objekter... Selv om jeg erter om ford og mopar så er det biler i fra begge merkene som jeg kunne ha tenkt meg.. 68 charger og 69 fairlane er noe jeg vil ha... Eller så kan vi sikkert ramse opp merker på biler vi har hatt så ser en hvem som er merke bøg da :hva
Lazy rides brumunddal
User avatar
Chevylars
Posts: 5622
Joined: 08 Jul 2006, 23:41
Location: Øvre Romerike

Re: Merke bøger

Post by Chevylars »

Nå har dere vell tatt litt av her :?:

Er det ikke amcar innteressen som er hovedpoenget her og ikke hvilket merke man kjører :?:
Det som er bra her på forumet er at det er ett stort spekter av alle mulige amcars.
Orginal,ombygd,finbil,bruksbil,ja det meste.

litt slenging i korridorene vil det alltid være
men direkte å rake ned på noen for at dem ikke kjører ett spess merke eller type bil blir feil.

lars 8)
Image

Fast Forward Rock`n Roll
elcamino
Posts: 7246
Joined: 17 Aug 2006, 20:43
Location: Sin City

Re: Merke bøger

Post by elcamino »

Enig med deg lars.. Hva en kjører spiller liten rolle bare en har det trivelig selv... Men en har vel sett at visse folk ser rart på en da en kommer med noe annet merke enn de har...
Lazy rides brumunddal
User avatar
Blazerteam
Posts: 488
Joined: 10 Jun 2007, 18:42
Location: Mo i Rana

Re: Merke bøger

Post by Blazerteam »

Svake mennesker klager på mye rart 8) .

Da mener jeg ikke godlynnet mobbing,for den er artig så lenge man forsår at det ER mobbing..

Men de jeg tenker på er de som mener at kun den bilen man selv eier eller det merke man selv eier er det beste..

Og de finner man hos chevy folket..

Hos lada folket..

Ford..

Etc..

Må være det at de skal heve seg over andre..hva kalles det da..hersketeknikk..
User avatar
oldsrodder
Posts: 5659
Joined: 08 Oct 2006, 16:28
Location: Lørenfallet

Re: Merke bøger

Post by oldsrodder »

E trur bære dæ kjæm a at folk har før litn k..k :boink :mrgreen:
Jeg gjør som jeg vil med min bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og det burde alle andre også gjøre!!!!!!!
Image
User avatar
Chevylars
Posts: 5622
Joined: 08 Jul 2006, 23:41
Location: Øvre Romerike

Re: Merke bøger

Post by Chevylars »

Du får sagt det oldsrodder :lol: :lol:
Image

Fast Forward Rock`n Roll
User avatar
terjekl
Posts: 540
Joined: 11 Nov 2006, 17:06
Location: Østlandet
Contact:

Re: Merke bøger

Post by terjekl »

E trur bære dæ kjæm a at folk har før litn k..k
Ser ut som en p*kk, bare mye mye mindre sa jenta... :wink: huff off topic igjen
User avatar
Tom Rune
Posts: 1086
Joined: 20 Jan 2007, 20:02
Location: Kongsvinger
Contact:

Re: Merke bøger

Post by Tom Rune »

elcamino wrote:
Tom Rune wrote:
elcamino wrote:Har ikke folk blitt litt mere moderate a :?: hehe... Til og med tom rune har flere chevys jo ikke bare ford :thumbright:
Du er jo helt låst, :D syns mye er tøft/ fint jeg. Har vokst opp med en far som det bare var mopar å litt ford for, å jeg har ikke tenkt å bli som han he he...... Hot rod som gjelder for meg. Blir nok plutselig en FORD igjen...... :klaapp:
Hvis jeg er helt låst så kan du komme å ta en kikk.. Står mange forskjellige merker hos meg..
Hot rod er tøft det.men blir litt for ensporet i lengden.. Må ha annen amcar,hadde ikke klart meg med kun en rod.. Blir vel rod her å etterhvert med tid og stunder... Ellers så har jeg 4 dørs biler,stw,2 dørs biler med t-tak og med og uten stolpe.. cabber, pick up`r og 2 halvparter av noe skogs vrak som skal forestille rod objekter... Selv om jeg erter om ford og mopar så er det biler i fra begge merkene som jeg kunne ha tenkt meg.. 68 charger og 69 fairlane er noe jeg vil ha... Eller så kan vi sikkert ramse opp merker på biler vi har hatt så ser en hvem som er merke bøg da :hva
Håper det blir rod på deg etter hvert :D Ellers så får hver å en drive med akurat hva man vil selv....... :thumbright: Syns det er mye fine biler jeg å, ikke alt jeg kunne tenkt meg..... Smaken er som baken, delt i to.....
:D :D
User avatar
TommyV8
FrantzenRacing
Posts: 6820
Joined: 10 May 2006, 20:50
Location: Gan
Contact:

Re: Merke bøger

Post by TommyV8 »

Det å si at et merke er bedre enn et annet sier man vel for de fleste ganger for å provosere og le litt?
Er det ikke slikt?

Selv liker jeg altfor mange forskjellige stiler på biler. Noe som gjør det vanskelig å velge hvordan jeg skal bygge opp `55n, og i hvilken stil.
User avatar
1942
Posts: 2926
Joined: 10 Jul 2007, 12:29
Location: Jessheim

Re: Merke bøger

Post by 1942 »

TommyV8 wrote:Det å si at et merke er bedre enn et annet sier man vel for de fleste ganger for å provosere og le litt?
Er det ikke slikt?

Selv liker jeg altfor mange forskjellige stiler på biler. Noe som gjør det vanskelig å velge hvordan jeg skal bygge opp `55n, og i hvilken stil.
Stiler på Biler :hahahaha Du skulle vært dikter du :wink:

Neida, du har mange muligheter med 55 :D
1942 Chevrolet pickup
1963 Chevrolet pickup
elcamino
Posts: 7246
Joined: 17 Aug 2006, 20:43
Location: Sin City

Re: Merke bøger

Post by elcamino »

Tom Rune wrote:
elcamino wrote:
Tom Rune wrote:
elcamino wrote:Har ikke folk blitt litt mere moderate a :?: hehe... Til og med tom rune har flere chevys jo ikke bare ford :thumbright:
Du er jo helt låst, :D syns mye er tøft/ fint jeg. Har vokst opp med en far som det bare var mopar å litt ford for, å jeg har ikke tenkt å bli som han he he...... Hot rod som gjelder for meg. Blir nok plutselig en FORD igjen...... :klaapp:
Hvis jeg er helt låst så kan du komme å ta en kikk.. Står mange forskjellige merker hos meg..
Hot rod er tøft det.men blir litt for ensporet i lengden.. Må ha annen amcar,hadde ikke klart meg med kun en rod.. Blir vel rod her å etterhvert med tid og stunder... Ellers så har jeg 4 dørs biler,stw,2 dørs biler med t-tak og med og uten stolpe.. cabber, pick up`r og 2 halvparter av noe skogs vrak som skal forestille rod objekter... Selv om jeg erter om ford og mopar så er det biler i fra begge merkene som jeg kunne ha tenkt meg.. 68 charger og 69 fairlane er noe jeg vil ha... Eller så kan vi sikkert ramse opp merker på biler vi har hatt så ser en hvem som er merke bøg da :hva
Håper det blir rod på deg etter hvert :D Ellers så får hver å en drive med akurat hva man vil selv....... :thumbright: Syns det er mye fine biler jeg å, ikke alt jeg kunne tenkt meg..... Smaken er som baken, delt i to.....
:D :D
Jo takk for det tom rune..Bare å si fra om du kommer over noen deler til 36 cheva :D
Det er bra at smaken er som baken 2 delt.. Hadde vært kjedelig om alt hadde vært A4 og da mener jeg ikke audi :lol:
Lazy rides brumunddal
Post Reply