Merke bøger

Snakk om alt som har med amerikanske biler å gjøre og annet realitert.

Moderators: TommyV8, Percy

Ludotaperen
Posts: 1167
Joined: 14 Jun 2007, 00:02
Location: Aurskog

Re: Merke bøger

Post by Ludotaperen »

Jeg er sånn morris mini bøg jeg skjønner du!!! :hva[/quote]

Og jeg som trodde du bare var bøg :dooh: ,
:sorry
I`ll rather push my Chevy , than drive a ........!!
User avatar
willywiner
Posts: 4382
Joined: 08 Mar 2007, 13:33
Location: Charlottenberg

Merke bøger

Post by willywiner »

Jeg elsker chevrolet, ikke nödvendigvis alle modeller årstall og merker MEN hovedsakelig chevrolet. Digger ford f-150 55 års modell, buick riviera 64-66
70-71charger
71 cuda
Plymouth satelitte.
Men ernte merkebög ser snasne biler overalt hele sommern og er konstant missunnelig. Merkelig at alle har finere bil en det en selv har. Glad påsk
™©WILLYWINER©™
HOBO CRUISERS
User avatar
gammel raggarn
Posts: 560
Joined: 04 Jan 2009, 01:29
Location: Kongsvinger
Contact:

Re: Merke bøger

Post by gammel raggarn »

Som Wiener ser jeg andres biler hele sommeren som jeg har lyst på :lure: Men vi må glede oss over at andre er heldige og eier den bilen, i stedenfor å være misunnelige på den urnorske måten :dunk: Men ønske oss, det kan vi gutter :tommelO

Synes synd på folk som ikke tar seg tid til å oppleve og utforske noe annet en "deres" merke..fattig!

Men vi må ikke la den humoristiske delen av dette bli borte :usaflagg Viktig å erte hverandre, og de som ikke skjønner det, kan forsåvidt ... :dooh: Anyway: vær positve i sommer :kooos:
User avatar
Einar
Posts: 157
Joined: 20 Apr 2008, 20:19
Location: Fjellhamar

Re: Merke bøger

Post by Einar »

Jeg trur nok det at den bilen JEG har er den beste i hele verden... helt til jeg kjøper en annen.he he.
Tror nok at det er lett å bli ved det merket man har startet med, og blitt litt kjent med. Da har man gjerne noen dingser på hylla man skulle brukt på neste bil(trur mann ).
Krig mellom merkene har det jo altid vært, og kommer vel alltid til å være.
Kunne tenkt meg mange biler/merker jeg, men lommeboka bestemmer hva jeg kan ha. Hos meg dukka det jo opp en DROF!!! blir sikkert beste bilen i hele verden det å,,,,,trur jeg ;))
Men den skal jo ha DROF motor, kan jo ikke besuddle Chevrolet motorer i en DROF ;))) he he .
Einar
elcamino
Posts: 7246
Joined: 17 Aug 2006, 20:43
Location: Sin City

Re: Merke bøger

Post by elcamino »

Som gammel raggarn skriver.. Så er det alltid artig å erte litt eller å bli erta... :klaapp:
Lazy rides brumunddal
User avatar
Ratman
Posts: 963
Joined: 03 Jan 2009, 16:58
Location: ski

Re: Merke bøger

Post by Ratman »

Jeg har et merke bak på bilen min..... : i'd rather eat worms,than drive a Ford!

Kun for moro skyld..... Og ikke noe annet :D

Er nok sånn merkebøg jeg,men ikke sånn at jeg synes alt annet er dritt ,selv om jeg liker Chevrolet....
Jeg har prøvd de fleste bilmerker tror jeg,men det som fenger mest er og blir Chevrolet......
De andre merkene jeg har prøvd ,har jeg ikke blitt helt komfortabel med,det er alltid et eller annet som gjør at det ikke fenger som det burde...
Jeg bytter ikke ut bilparken i hytt og pine,men hvis jeg har solgt en bil blir det gjerne jakt på noe annet,og det er jo gøy :D
Når jeg leser annonser ser jeg på alle amerikanske merker,men ender opp med å handle en Chevrolet........... Jeg aner ikke hvorfor det blir sånn......
De som foretrekker andre merker har helt sikkert gode grunner for at det blir som det blir....

Jeg forsøkte en gang å ha en ganske ny bmw :shock: ..... som bruksbil..... Det var så utroolig kjedelig..... All kjøring ble som en ren transportetappe!!
Greide alikevel å karre meg til tyrigrava en kveld sommeren 93,tror jeg det var.......
Der sto det en 65 impala..... Bulkete,kostemalt,striesekker på setene,fløyel i taket ,og blankslitte dekk :D
Når jeg sto foran den så spriket forhjula til hver sin side... Sigen i fjæringa ba, Sprekk i frontruta osv.......
MEN..... Jeg var grisehekta på den bilen.....2dørs hardtop og greier!!!!!!
Såååååå jeg spurte han som eide den......... Vil du bytte i BMW'n der borte????,og pekte på blank,og den gang en nesten NY bil.......
Han så rart på meg ,og sa: jaa,jooo,kanskje det......... Jeg måtte vise han vognkortet for å bevise at det var min bil,jeg forsto det på han at trodde jeg var koko,for han ville skrive salgsmelding der og da.......... Og det gjorde vi :D
Jeg satte meg inn i min nyerhvervede flotte (i mine øyne) impala ,og kjørte hjem ..... Brukte alle tre feltene på motorveien,og hadde hvite knoker og tunga rett i munn,og tenkte : fikse litt forstilling i morra kanskje :lol:
Big blocken bråka en god del,til tross for at jeg forsøkte å lurke meg fram til huset som lå innerst i et boligfelt........
(skulle kjøra dama mi hjem til foreldra sine) Og min (dengang) kommende svigermor sto på tunet og lurte på om det var tordenvær hun hørte :lol:
Jeg forklarte med entusisme i stemmen ,at jeg hadde bytta bort bmw'n mot denne flotte Cheva'n!!!!!!!!!!!

IDIOT!! Sa hun ,og gikk inn.......

Jeg har aldri angra et eneste sekund på den byttehandelen,og den slitne impalaen ble lakkert i en brunlilla metallic farge og strekt opp både her og der.... Og den ga en kjøreglede som var 100 ganger høyere enn den jævla bmw'n............
Hvorfor???????? Jeg vet ikke,SÅNN ER'E BARE :dunk:
Spisskompetanse i "tagging" 2 sorte striper!
User avatar
49ford
Posts: 161
Joined: 28 Oct 2010, 15:24
Location: Tångelanda city Högsäter "Sweden"

Re: Merke bøger

Post by 49ford »

Hadde for meg at det bare var neg#¤¤" å fattigfolk som kjörte Chevrolet jeg :lol: :lol: :lol: Eller, er kansje ikke sånn :) Neida, sånn som min bilpark har värt så liker jeg de fleste merkene, er bare tilfeldig at det nå har blitt flere forder :D
..................................
http://www.corvette63.com/
- 49 Ford custom coupe
- 66 Ford comet HT
User avatar
willywiner
Posts: 4382
Joined: 08 Mar 2007, 13:33
Location: Charlottenberg

Merke bøger

Post by willywiner »

Herlig ratman. Jeg blir relativt brun om sommer'n men er ei noen neger. Jeg pusser vinduer, men er ei fattig.
™©WILLYWINER©™
HOBO CRUISERS
Percy
FrantzenRacing
Posts: 23237
Joined: 10 May 2006, 23:19
Location: 2010 Strømmen N
Contact:

Re: Merke bøger

Post by Percy »

Denne tråden er noe for Geir .........................
ImageFrantzen RacingImageImage
User avatar
Grotle
Posts: 2065
Joined: 17 Jan 2013, 20:35
Location: Bergen
Contact:

Re: Merke bøger

Post by Grotle »

Er det roar du meiner :lol: :lol:
Ove-André Grotle
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
Percy
FrantzenRacing
Posts: 23237
Joined: 10 May 2006, 23:19
Location: 2010 Strømmen N
Contact:

Re: Merke bøger

Post by Percy »

Jeg så denne hos gammel raggarn :lol:

Image
ImageFrantzen RacingImageImage
halvgamleraggarn
Posts: 3
Joined: 13 Sep 2012, 21:34
Location: kirkenær

Re: Merke bøger

Post by halvgamleraggarn »

har heller aldri forstått disse merke frikene selv er jeg ganske fleksibel liker 58 59 60 61 62 63 og 64 impala jeg både 2 og 4 dørs med stolpe og uten stolpe :dunk:
Post Reply