Indy500
Re: Indy500
Ja det er langt fra noen strøken bil, men litt utfordringer liker vi
Har en del jobb med rusta men får bare starte i en ende! Men bilen skal på veien til våren, blir ikke noen premie sanker med det første men det får bare vær så lenge jeg har skikkelig cruiser på sommern
Har en del jobb med rusta men får bare starte i en ende! Men bilen skal på veien til våren, blir ikke noen premie sanker med det første men det får bare vær så lenge jeg har skikkelig cruiser på sommern
"..a true hot rodder wouldn't be content until he had created a car so violent, so totally sick that the act of dropping the hammer would result in instant death. Anything less results in the need to go faster."
-Tony DeFeo
-Tony DeFeo
Re: Indy500
Har begynt å godkjenne Wilwood bremser nå .Airflow wrote:Velkommen!
Søskenbarnet mitt hadde den Camaroen for lenge siden. Hadde kompressormata 350 i den en liten stund før han solgte den til en kompis. Han igjen satte på en grusom vinge bak på den. Husker ikke om det var søskenbarnet mitt eller kompisen som fikk den lakkert. Husker at det var en fin bil.
Hvor er den nå?
Blir bra med Chevelle! Få den godkjent før du setter på nye bremser. Fikk høre fra Amcar at tilsynet når har blitt streng på å sjekke om det er støv belger(eller hva det nå heter) på stemplene. Ikke mange av wilwood caliptrene som har det.
Finnes skriv om det så bare å kjøre på .
Gratulere med tøff bil Erik
Ser ut til å bli helt riktig
Re: Indy500
Takk for det Stephan har gått og sett så lenge på bilene deres no, er vel på tide å prøve å følge på!
"..a true hot rodder wouldn't be content until he had created a car so violent, so totally sick that the act of dropping the hammer would result in instant death. Anything less results in the need to go faster."
-Tony DeFeo
-Tony DeFeo
Re: Indy500
ikke for og herpe tråden,men er det nok og bytte caliper og skiver for og få bedre bremser,eller må man bytte bremsekraftforsterkern og
ikke verdens beste bremser på camaroen heller
ikke verdens beste bremser på camaroen heller
Gløym det ,gå og legg deg
Re: Indy500
Det kommer veldig ann på hva du har montert fra før. Mange opplever ved opgradering til store bremser, at man faktisk får mye bedre resultat bare med en mekanisk MC. Mye bedre følelse i bremsene.
Grunnen til dette er vel at de fleste kjører litt friserte motorer med hvasse kammer, som da gjør at vakumet ikke er mye og skryte av.
Har prøvd tidligere med vakum forsterkere, men synst fortsatt ikke bremsene ble så mye og skryte av, når man legger mye penger i en bremseoppgradering vil man helst ha valutta for pengene. Har selv tenkt og oppgradere til hydraboost på chevella nå, er vel det de fleste anbefaler. Men ingen personlige erfaringer med det. Skal handle med hydratech.
Grunnen til dette er vel at de fleste kjører litt friserte motorer med hvasse kammer, som da gjør at vakumet ikke er mye og skryte av.
Har prøvd tidligere med vakum forsterkere, men synst fortsatt ikke bremsene ble så mye og skryte av, når man legger mye penger i en bremseoppgradering vil man helst ha valutta for pengene. Har selv tenkt og oppgradere til hydraboost på chevella nå, er vel det de fleste anbefaler. Men ingen personlige erfaringer med det. Skal handle med hydratech.
"..a true hot rodder wouldn't be content until he had created a car so violent, so totally sick that the act of dropping the hammer would result in instant death. Anything less results in the need to go faster."
-Tony DeFeo
-Tony DeFeo
Re: Indy500
Mine bremser er helt orginale vil jeg tror fra 1973....er ikke direkte dårlige,men hadde ikke skadet med noe bedre....
får sjekke litt hva dette evt vil koste,er ikke noe jeg MÅ ha
snakkes
får sjekke litt hva dette evt vil koste,er ikke noe jeg MÅ ha
snakkes
Gløym det ,gå og legg deg
Re: Indy500
Sikkert skiver framme og tromler bak da? Mange komplette kit og få tak i til en grei penge. Sjekk ut http://www.ss396.com" onclick="window.open(this.href);return false;
"..a true hot rodder wouldn't be content until he had created a car so violent, so totally sick that the act of dropping the hammer would result in instant death. Anything less results in the need to go faster."
-Tony DeFeo
-Tony DeFeo