So no blir det Pro Street stuk på Pickis`en?
Fin deggje vogn til Vesterås i sommar dette
1932 Ford Tudor - 1955 Chevrolet Bel Air - 1960 Chevrolet Biscayne -
1966 Chevrolet Chevelle SS 396 - 1966 Pontiac Le Mans - 1973 Chevrolet K10 -
1975 Chevrolet Short Van - 1976 HD "Old School" Bobber - 1992 GMC Typhoon - 2006 Chrysler PT Cruiser
når jeg sjekka opp skulle han ha 350000,- som den sto. og da måtte den "bare" vises biltilsyn for å få ut skiltene fikk jeg høre.og det trenger ikke være enkelt.
noe enhver som har bygd custombil vet om.
hadde det vært skilt på den så hadde jeg slått til,men for mye for en som ikke er godkjent og har reg.nr. syns jeg.. kjente til bilen før da den gikk i tr.lag.
Den ble veldig fin,men jeg trodde at en bil som har blitt premiert så mye i det minste var godkjent og regga... mulig han har fått skilt på den nå da,men har vel
også øket prisen sikkert...
"Rock'n roll has been going downhill ever since Buddy Holly died."
Bilen kommer mest trolig for salg igjen,om ikke en som vil bytte med meg får det som han vil.
Det har vell aldri vært slik at det er det stygge skiltet på en bil som fortjener premie? Trodde det var hvordan bilen ser ut og jobben som er gjort som gjør slik at den blir premiert jeg....men men.
Det er heller ingen problem å få skilt på en bil som dette. Ganske lett siden det er en 55 mod. Det er 10-12 punkt som må følges ang. luft fjøringen. 18 og 20" felger er det,men de ta det jo 40min å bytte.
Ellers er det jo ikke noe modifiseringer som går ut over en eu-kontroll...