Kristoffer gåssand kremener
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
- Attachments
-
- HER ER ET BILDE FRA SIDEN NÅ TRENGER VI BARE BILEN HJEM PÅ TUNET. NÅ MÅ TIDEN GÅ FORT TIL VÅREN :D
- 20131230_194444.jpg (3.11 MiB) Viewed 5116 times
-
- HER HAR VI SKJØNNHETEN GLEDER MEG TIL DE SKAL MONTERES DA BLIR DET LYD!
- 20131230_194536.jpg (3.16 MiB) Viewed 5116 times
Kristoffer Gåssand Kremener
Re: Kristoffer gåssand kremener
Skal dere ha slike electronic cutout valve på eksosen og?
Sidepipes stjeler litt Hk
Sidepipes stjeler litt Hk
- Attachments
-
- h.png (60.82 KiB) Viewed 5088 times
Ove-André Grotle
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
Nei det skal vi dessverre ikke Ove, Men det hadde vert litt gøy og ha det.
Last edited by Dodge 4 Life on 31 Dec 2013, 21:17, edited 1 time in total.
Kristoffer Gåssand Kremener
Re: Kristoffer gåssand kremener
Den påstanden der må du vel forklare...Grotle wrote: Sidepipes stjeler litt Hk
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
Ja jeg vet det stjeler HK, men vi har en god del fra før så gjør ikke noe om vi mister litt vi får nesten aldri brukt de 333 HK. Men er jo selvfølgelig dumt og miste Men hvorfor mener du at man mister HK med sidepipes i forhold til andre eksosanlegg?
Kristoffer Gåssand Kremener
Re: Kristoffer gåssand kremener
Husker ikkje i farta kor eg leste det.
stor sansynlighet at det var i Amcar eller eit anna bil blad
stor sansynlighet at det var i Amcar eller eit anna bil blad
Ove-André Grotle
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
Oki Får gi en lyd vist du finner ut noe.
Kristoffer Gåssand Kremener
Re: Kristoffer gåssand kremener
eg leste det på dette forumet
http://www.clubcobra.com/forums/small-b ... -loss.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fant den igjen på internettloggen
http://www.clubcobra.com/forums/small-b ... -loss.html" onclick="window.open(this.href);return false;
fant den igjen på internettloggen
Ove-André Grotle
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
Gamlingen's Chevrolet big Dooley
viewtopic.php?f=37&t=8244" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
Ja, da er det på tide at dere begynner å tenke selv.
At sidepipes gjør at man får mindre krefter på èn bil, er ABSOLUTT IKKE synonymt med at det er slik i alle tilfeller!!!
Jeg stilte mitt kritiske spørsmål fordi «Grotle» kom med en vrøvlepåstand - jeg skjønner at du er ung og uerfaren og liker at du er ivrig og entusiatisk, men slapp av litt
Ikke ødelegg et bra forum, med å komme med slik TULL! Noen kan være naive nok til å tro på påstanden
For å komme med et seriøst svar så vil det være oppbyggingen av motoren som avgjør hva slags eksosanlegg motoren fungerer best med. OM du bruker sidepipes eller vanlig eksos ut bak spiller ingen rolle. Det som er viktig er at flødet og motstand inkludert dimensjonering er optimalt i forhold til hva din motor har krever + det har INGENTNG med om du har sidepipes eller ikke!
At sidepipes gjør at man får mindre krefter på èn bil, er ABSOLUTT IKKE synonymt med at det er slik i alle tilfeller!!!
Jeg stilte mitt kritiske spørsmål fordi «Grotle» kom med en vrøvlepåstand - jeg skjønner at du er ung og uerfaren og liker at du er ivrig og entusiatisk, men slapp av litt
Ikke ødelegg et bra forum, med å komme med slik TULL! Noen kan være naive nok til å tro på påstanden
For å komme med et seriøst svar så vil det være oppbyggingen av motoren som avgjør hva slags eksosanlegg motoren fungerer best med. OM du bruker sidepipes eller vanlig eksos ut bak spiller ingen rolle. Det som er viktig er at flødet og motstand inkludert dimensjonering er optimalt i forhold til hva din motor har krever + det har INGENTNG med om du har sidepipes eller ikke!
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
Velkommen hit
Sidepipes er tøft Jeg stusset også på at det ble påstått effekttap med sidepipes , men det tok heldigvis Terjekl seg av
Skal dere bruke fenderwellheaders ?
Sidepipes er tøft Jeg stusset også på at det ble påstått effekttap med sidepipes , men det tok heldigvis Terjekl seg av
Skal dere bruke fenderwellheaders ?
Spisskompetanse i "tagging" 2 sorte striper!
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
Nei det skal vi dessverre ikke, Vi skal ha vanlig manifoil
Kristoffer Gåssand Kremener
-
- Posts: 20
- Joined: 26 Dec 2013, 20:39
- Location: bor på Søfteland-Os i Hordaland
Re: Kristoffer gåssand kremener
I dag fikk eg de verste nyhetene eg kunne fått! Pappa har sellt corvetten : Så nå skal pappa til svergie å Få seg en chevrolet inpala cab SS så da blir det et flak på tunet da
Kristoffer Gåssand Kremener
-
- Posts: 1167
- Joined: 14 Jun 2007, 00:02
- Location: Aurskog
Re: Kristoffer gåssand kremener
Jeg syns da en Impala SS Cab er en bra erstatning for Corvetten , du slenger
vel ut bilder så fort den har kommet hjem
vel ut bilder så fort den har kommet hjem
I`ll rather push my Chevy , than drive a ........!!