Registrer deg for å lese i "Pratesjukt"

VELKOMMEN TIL FRANTZENRACINGS FORUM!
Her blir det lagt ut info til deg som bruker dette forumet! Kom også med tilbakemeldinger!

Moderators: TommyV8, Percy

User avatar
TommyV8
FrantzenRacing
Posts: 6820
Joined: 10 May 2006, 20:50
Location: Gan
Contact:

Registrer deg for å lese i "Pratesjukt"

Post by TommyV8 »

"Pratesjukt" kan nå bare leses av de som er registrert!

REGISTRER DEG I DAG!!! :D
User avatar
Guffen
Posts: 2026
Joined: 05 Mar 2007, 13:43
Location: Enebakkneset

Post by Guffen »

Tror det hjalp jeg,ingen gjester jo..
User avatar
TommyV8
FrantzenRacing
Posts: 6820
Joined: 10 May 2006, 20:50
Location: Gan
Contact:

Post by TommyV8 »

Guffen wrote:Tror det hjalp jeg,ingen gjester jo..
Det har faktisk vært endel folk på nå :lol:
User avatar
Guffen
Posts: 2026
Joined: 05 Mar 2007, 13:43
Location: Enebakkneset

Post by Guffen »

TommyV8 wrote:
Guffen wrote:Tror det hjalp jeg,ingen gjester jo..
Det har faktisk vært endel folk på nå :lol:
Jepp.Og det er jo bra! :D
User avatar
TommyV8
FrantzenRacing
Posts: 6820
Joined: 10 May 2006, 20:50
Location: Gan
Contact:

Post by TommyV8 »

Nå må man registrere seg/logge inn for å se på "Hvem er du?" og "Bil bilder" også...
Prøver litt forandring :)
Percy
FrantzenRacing
Posts: 23237
Joined: 10 May 2006, 23:19
Location: 2010 Strømmen N
Contact:

Post by Percy »

TommyV8 wrote:Nå må man registrere seg/logge inn for å se på "Hvem er du?" og "Bil bilder" også...
Prøver litt forandring :)
Hva tror dere om dette :P
ImageFrantzen RacingImageImage
User avatar
skummet
Posts: 4068
Joined: 18 Jun 2007, 06:17
Location: Høybråten

Post by skummet »

Percy wrote:
TommyV8 wrote:Nå må man registrere seg/logge inn for å se på "Hvem er du?" og "Bil bilder" også...
Prøver litt forandring :)
Hva tror dere om dette :P
Blir vel kanskje noen til som registrerer seg men som ikke skriver noe :wink:
Blir bare registrert smygkikker så jeg tror ikke det har noe for seg :roll:
"It takes a real man to drive a pink car"
Image
User avatar
terjekl
Posts: 540
Joined: 11 Nov 2006, 17:06
Location: Østlandet
Contact:

Post by terjekl »

Det å måtte logge seg på for å se bilbilder ser jeg ikke helt hensikten med. Jeg er ofte innom uten å logge meg på, og ser ikke helt hensikten med at man skal være pålogget når man bare er innom og kikker uten å skrive melding.
At man må være registrert og pålogget for å se pratesjukt delen anser jeg som totalt uproblematisk for min del. :D
Jeg er ofte innom om jeg har litt tid til overs innimellom på jobb, men slik det er nå så kommer jeg vel til å droppe det. :D
Når jeg er hjemme og har bedre tid hender det jeg logger meg på, men ofte kun når jeg skal skrive melding, eller ha en oversitk over hva som har skjedd på forumet.

Bilbilder er vel også en del av forumet som gjør det interessant for nye besøkende. Når en ikke ser bilbilder før man registrerer seg, vet man ikke hva man går glipp av... og vil dermed ikke ble interessert i å registrere seg.

Hva er hensikten med at skal måtte logge seg på hver gang man er innom!?
Resultatet for min del blir vel at jeg ikke kikker så ofte innom, og om det er hensikten så er det oppnådd :wink:

"just my 2 cents"
User avatar
G-35
Posts: 3092
Joined: 23 Apr 2007, 10:42
Location: Kongsvinger/Fåvang
Contact:

Post by G-35 »

terjekl wrote:Det å måtte logge seg på for å se bilbilder ser jeg ikke helt hensikten med. Jeg er ofte innom uten å logge meg på, og ser ikke helt hensikten med at man skal være pålogget når man bare er innom og kikker uten å skrive melding.
At man må være registrert og pålogget for å se pratesjukt delen anser jeg som totalt uproblematisk for min del. :D
Jeg er ofte innom om jeg har litt tid til overs innimellom på jobb, men slik det er nå så kommer jeg vel til å droppe det. :D
Når jeg er hjemme og har bedre tid hender det jeg logger meg på, men ofte kun når jeg skal skrive melding, eller ha en oversitk over hva som har skjedd på forumet.

Bilbilder er vel også en del av forumet som gjør det interessant for nye besøkende. Når en ikke ser bilbilder før man registrerer seg, vet man ikke hva man går glipp av... og vil dermed ikke ble interessert i å registrere seg.

Hva er hensikten med at skal måtte logge seg på hver gang man er innom!?
Resultatet for min del blir vel at jeg ikke kikker så ofte innom, og om det er hensikten så er det oppnådd :wink:

"just my 2 cents"
Enig med deg der Terje,bilbilder er jo det som fanger interessen og gjør at folk kanskje melder seg inn :D
Elvis lever,sist sett på Strømmen!!
User avatar
Guffen
Posts: 2026
Joined: 05 Mar 2007, 13:43
Location: Enebakkneset

Post by Guffen »

Men hvor mye jobb er det egentlig å logge seg inn??Man kan jo velge å bli innlogget automatisk også.. 8)
User avatar
skummet
Posts: 4068
Joined: 18 Jun 2007, 06:17
Location: Høybråten

Post by skummet »

Guffen wrote:Men hvor mye jobb er det egentlig å logge seg inn??Man kan jo velge å bli innlogget automatisk også.. 8)
Men hva med nye folk? Det første man gjør er ikke å melde seg inn i et forum. Man sonderer terrenget først for å se om det er interessangt....... Sånn som Terje sier!
Men det er det ikke mulighet til sånn som det er nå for godbitene er stengt :shock:
Syntes det er bare tull å sperre for noe jeg men det er min mening :wink:
"It takes a real man to drive a pink car"
Image
User avatar
Guffen
Posts: 2026
Joined: 05 Mar 2007, 13:43
Location: Enebakkneset

Post by Guffen »

Jo,men det er fremdeles ikke mye jobb da........Det var det eneste jeg sa.. :lol:Men man kan vel lage en slags lås som man får beskjed om at man må være innlogget for å lese det..temaet blir altså synlig,men låst.. :shock:
elcamino
Posts: 7246
Joined: 17 Aug 2006, 20:43
Location: Sin City

Post by elcamino »

Ser ut som det hjelper.. mange som registrere seg hvertfall :lol:
Lazy rides brumunddal
User avatar
Guffen
Posts: 2026
Joined: 05 Mar 2007, 13:43
Location: Enebakkneset

Post by Guffen »

elcamino wrote:Ser ut som det hjelper.. mange som registrere seg hvertfall :lol:
helt klart! 8)
User avatar
skummet
Posts: 4068
Joined: 18 Jun 2007, 06:17
Location: Høybråten

Post by skummet »

elcamino wrote:Ser ut som det hjelper.. mange som registrere seg hvertfall :lol:
Det er sikkert dem som har vært smygtittere og som er litt kjent med å navigere her :wink:
Men hva med dem som oppdaget franzen forumet i dag....... :roll:
Dem har jo ikke peiling på at forumet har begrenset tilgang :roll:
Om dem ikke har lest denne tråden her først da :?
"It takes a real man to drive a pink car"
Image
Post Reply